Wij hanteren een retourbeleid van 2 dagen, wat betekent dat u na ontvangst van uw artikel 2 dagen de tijd heeft om een retour aan te vragen. Om voor retournering in aanmerking te komen, zijn uw artikelen nooit gebruikt
Om een retourzending te starten, kunt u per e-mail contact met ons opnemen.

Als uw retourzending wordt geaccepteerd, sturen wij u een retourverzendlabel, evenals instructies over hoe en waar u uw pakket naartoe kunt sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retouraanvraag te hebben ingediend, worden niet geaccepteerd.

RETOURMETHODE:
Uw optie om ons uw retourzending te sturen: Per post
HOE KUNT U UW RETOURVERZENDLABEL KRIJGEN?

Defect product:
Downloaden en afdrukken

ONZE KOSTEN VOOR RETOUR OF TERUGBETALING

Voor uw verantwoordelijkheid (klantberouw):

Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel dat u per ongeluk heeft gekocht niet meer nodig is of als de verkeerde producten aanwezig zijn, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen. Geen zorgen over de retourzending. Het is gratis. De herbevoorradingskosten bedragen EURO 0,00.

Uitwisselingen:
De snelste manier om ervoor te zorgen dat u krijgt wat u wilt, is door het artikel dat u heeft te retourneren en zodra de retourzending is geaccepteerd, een afzonderlijke aankoop voor het nieuwe artikel te doen.

Terugbetalingen:
We zullen u op de hoogte stellen zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en laten u weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u binnen 3 tot 7 werkdagen automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.